Martyn D. Barrett

Pays :Grande-Bretagne
Langue :anglais
Sexe :masculin
Note :
Professeur de psychologie. - En poste : University of Surrey, Guildford, GB (en 2015)
Autre forme du nom :Martyn Barrett
ISNI :ISNI 0000 0000 3534 4314

Ses activités

Éditeur scientifique2 documents

  • Children's understanding of society

    Description matérielle : XII-323 p.
    Description : Note : Notes bibliogr. Index
    Édition : Hove : Psychology press , 2005
    Éditeur scientifique : Eithne Buchanan-Barrow

    [catalogue][http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb392974160]
  • Language development

    Description matérielle : XV-383 pages
    Description : Note : 1. What enables infants to acquire language? 2. What do infants learn before they speak their first word? 3. How does social change and cognitive development support language development? 4. How do children learn words? 5. How do children learn to combine and modify words? 6. What kind of language do children encounter? 7. How do children learn to use language? 8. How does language development affect cognition? 9. What is the role of literacy in language development? 10. What causes language impairments? 11. How do deaf children acquire language? 12. How does language development affect the brain?
    Includes bibliographical references (pages 303-366) and index
    Édition : Chichester : BPS Blackwell : Wiley and Son , cop. 2012
    Auteur du texte : Patricia J. Brooks, Vera Kempe

    [catalogue][http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb44201635x]

Auteur du texte1 document

  • Children's knowledge, beliefs and feelings about nations and national groups

    Description matérielle : 1 vol. (XX-332 p.)
    Description : Note : Bibliogr. p. 297-320
    Édition : Hove : Psychology press , cop. 2007

    [catalogue][http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb40092673p]

Pages dans data.bnf.fr

Auteurs reliés

Cette page dans l'atelier

Sources et références

Voir dans le catalogue général de la BnF

Sources de la notice

Autre forme du nom

  • Martyn Barrett

Pages équivalentes