Melinda Dooly

Langue :anglais
Sexe :féminin
Note :
Professeur en Sciences de l'éducation, Universitat autònoma de Barcelona, Espagne (en 2012)
ISNI :ISNI 0000 0001 1567 4516

Ses activités

Éditeur scientifique2 documents1 document numérisé

  • Qualitative approaches to research on plurilingual education

    Description matérielle : 1 vol. (XX-505 p.)
    Description : Note : Texte anglais, catalan, espagnol et traduction anglaise, espagnole à la suite. - Notes bibliogr. Index
    Abstract : This trilingual (English, Catalan, Spanish) handbook provides concise explanations of key methodologies and concepts for qualitative research in plurilingual educational settings, along with clear examples of useful resources and strategies. It is aimed at both novice and more expert researchers.
    Édition : Dublin ; Voillans : Research-publishing.net , DL 2017
    Éditeur scientifique : Emilee Moore

    [catalogue][https://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb452691931]
  • Equalities and education in Europe

    explanations and excuses for inequality

    Description matérielle : 1 vol. (viii-162 p.)
    Description : Note : Bibliogr. p.[141]-162
    Édition : Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars , 2012
    Éditeur scientifique : Nanny Hartsmar, Alistair Ross

    [catalogue][https://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb427349183]

Pages dans data.bnf.fr

Auteurs reliés

Cette page dans l'atelier

Sources et références

Voir dans le catalogue général de la BnF

Sources de la notice

  • Equalities and education in Europe : explanations and excuses for inequality / by Alistair Ross, Melinda Dooly and Nanny Hartsmar, 2012
    Qualitative approaches to research on plurilingual education [Texte imprimé] / editors, Emilee Moore, Melinda Dooly. - Dublin ; Voillans : Research-publishing.net, DL 2017

Pages équivalentes